t o r s d a g.

hej  bloggen!
gud det var jätte längesedan jag skrev.
ber om ursäkt, men ni överlever! :)
igår var det första april. lurade rebecka stort :) haha.
och jag har fruktansvärt mycket tur.
har fått reda på att det kan bli väldigt mycket jennifer på tv'n i vår.
hihi, mer får jag inte säga..
och igår hittade jag 290 kr
idag hittade jag 200 kronor :)
och imorn är det sista dagen i skolan, sen är det lov!
planerat en hel del.
på lördag blir det tävling.
tisdag åker jag och H till Köpenhamn.
ondsag kväll ska alla bk's förutom E till bogrens!
torsdag blir det bk och H :)
det är nog vad som händer framöver.

jag ringde louise förut, beställde en tid imorn.
vi ska hitta en fundation som passar :)
från mary-kay, som sägs vara super!

ikväll blir det tv och dator.
vi hörs. puss J







köpenhamn! längtar sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: simoni

längta? ehm ja? :D

2009-04-02 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0