thursday, give me love

hey blogg!

längesen som vanligt, börjar bli pinsamnt ;$
jag har blivit sjukt dålig på detta så nu får jag  ta & skärpa mig ;o
vet inte riktigt vad jag ska skriva eller berätta, denna vecka har gått snabbt & det har nog inte hänt bk's något speciellt, vi har planerat lovet nu så det blir ett awesome lov ;G

onsdag blir det boggan, på lördag ska  jag ska till dannmark tidigt & det ska bli sket kul! :D ska kolla när min syster spelar handboll

jag har iaf fixat mitt moped körkort i veckan & id-kort, så om en månad kör jag ' lagligt ' på vägarna! yep yep
i går fick jag även reda på att jag ska spela två matcher på söndag, först med kick & sen med mitt lag, lyckligt ? mmh! :)
första matchen är vid 1 & den med mitt lag är vid 5 så om någon är sugen att kika så är det bara att komma till skarahov!

jag älskar vädret massor! helt underbart att snart kunna gå i snygga vår skor & sol glajjor, wonerful! jag känner för att shoppa lite snygga vår/sommar kläder nu! känner att jag måste ha ngt nytt till lovet, har kikat in mig på lite snygga skor jag blev sugen på med!
jag & olivia blev föresten färdiga med våra kjolar i slöjden idag, olivias blev sket snygg & min blev as ful, som vanligt ;)

ha det så bra! & den här gången LOVAR jag att jag ska skriva inom kort ;d



 från fris&co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0