skola-hemma-träning

                                                          
          HEEY BLOGGEN!

 skolan idag var nästan helt okey, bad på morgonen fast jag jennifer & malin skippade det.. *hmmm.
annars rullade dagen på, matte & no dag, inte toppen kul men man måste ju, & no:n är helt okey!
känner att jag ligger efter i matten så måste jobba lite här hemma,
SUPERKUL (aa)

vad händer annars?
jo nu har jag ätit lite & ska städa lite, små plugga & sendan ska jag träna fotboll klockan 19.00.
känner att jag ska uppdatera lite mer ikväll med lite bilder från igår i skolan, blir lätt att man inte orkar när man kommer hem men vafan, bloggen måste ju börja bra, med tanke på hur stor den kommer bli!
* fniss

en söt bild på mig & erica för 'skojighetens' skull








                              puss / s

Kommentarer
Postat av: KAPTEN BL (Ö)

söta! :D

2009-02-26 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0