Skolan = Tråkig

Här kommer ett tråkigt inlägg utan bild!

Sitter här nu och funderar på VA RFÖR skolan måste va så tråkig, ni instämmer eller hur?
Har så himmla mycket att göra förtillfället, spanskan engelska no ah ni fattar!
Och nu stör jag min väldigt på att texten är helt konstig :S!
Ni ska få se mitt rumm snart, ska bara fixa lite små grejjer, för det är inte riktigt klart än.
Min säng himmel ska sättas upp, och jag ska få min spegel och lite andra grejjer med:)
Det kommer att bli TOPPEN bra !
Jag har börjat skriva dagbok för övrigt, det är faktiskt kul!
Läser  " en princessas dagbok " i skolan den gav mig insperation xD
oh usch vad patetiskt det lät :)
Men jaja :)

Ska städa lite nu hade bra
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0