beckis födelsedag :)!

hellu bloggen!
tänkte bli lite bra på att blogga så jag skriver lite idag igen.
-       idag fyller becka år,  grattis älskling (L)!  
hoppas din dag varit toppen :)!

nån mer än jag som blev riktigt sur när man vakna imorse & de va vitt ut e? ;(  ,  nu ska de ju va sommar!!
& tack vare den jäkla snön så va jag & niclas riktigt nära på att missa bussen , men som tur va så hann vi ;)

skoldagen flöt på som vanligt fö fick min & olivias rånarfilm av en kompis som vi tydligen hade skickat den till så den kolla jag på flera gånger när jag kom hem, hahah riktigt kul att kolla på den xd,   sen ringde sandra & då gick jag upp till eggby för att gå en sväng mä henne, blev en riktigt lång promenad,  härligt :)!

nu ska jag nog gå ner & äta lite,  ha en bra kväll !
                                                                            puss, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0