i skolan

hej bloggen :)!

sitter i skolan nu, har håltimme så tänkte passa på att plugga lite men det går inte så bra :p .  Torsdagar är den enda dagen som vi slutar sent, vilket är ganska gött men det gör att jag inte gillar torsdagar.  Haha, speciellt inte den är torsdagen för ajg råka skämma ut mig på idrotten, det var så att vi hade madrassfotboll, och då hade vi lagt ner bänkarna, så när mitt lag inte spela så stog vi vid sidan vid bänkarna & jag stod emellan typ, om ni fattar , iaf så står dom andra på den och helt plötsligt så välter den och eftersom jag står emellan så hänger jag med bänken när den ramlar jag faller rakt ner i golvet, hr två rätt fina blåmärken på smalbenen nu asså xd   men iaf de värsta är att vi har typ världens snyggaste vikarie och han ska såklart stå precis bredvid mig när jag ramlar, pinsamt! ;$  , fast han va jättegullig & fråga hur de gick , vilket iofs mer gjorde men eftersom han är så snygg så va de gulligt när han gjorde de (a)!    haha, jag är lol! 

  men nu ska jag försöka plugga lite igen,  
ha en bra dag !
                                                                                          puss, e


Kommentarer
Postat av: kapten BK

hahah din klant du ;)

ve mav snygga vikarien? ;G

love <3

2009-03-26 @ 20:33:16
Postat av: Anonym

jag vet! , men tekniskt sett så va det ju inte jag som va klantig, det va ju dom som stog på bänken så den välte (a) , han går barn&fritid , så han är ju inte direkt vikarie men kom inte på nått annat bra ord, men han är snyyyygg! ;gg

2009-03-26 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0