saturday, time goes so fast, i'm sorry

hey bloggen!

detta var verkligen inte igår, hemskt ledsen!
men det har varit en hemsk vecka.. har slutat sent varje dag & har varit så trött efetr att ha jobbat varje dag ;(
kan ju försöka skrapa ihop allt som hänt under veckan, efter att ha slitit på olins kök & bar  hela veckan så har man varit trött varje dag.
har iaf tränat både tisdag & onsdag. i onsdags var det dock med seniorlaget, det var riktigt roligt! :)
Jag & olivia fikade även med våran lilla erik i torsdags, det var mys pys <3 :)
eftersom vi jobbade så bra på olins så fick jag & olivia varsin biljett till olins- gymmnasiedisco igår.

igår efter praon så åkte jag & olivia till skövde, det var mysigt :) blev lite smått, presenter & lite små saker till mig själv. :)
på kvällen var iaf jag, olivia & erica på bio!
det var lite roligt att den bussen vi skulle tagit in till skövde åkte rätt förbi oss, haha.
där stog vi som frågetecken, jävlar va rligt dte var ändå.
efter lite försök till att lura erica att titta på friday 13th så blev det tillslut shopaholic eller ngt sånt. den var faktiskt bra 
lite tårar blev det såklart & ganska möe skratt med!

ikväll ska jag kika på robinson som jag längtat efter hela veckan ;g någon mer?
hörs senare! :)














blev lite smått i skövde igår. :)



idag var jag i skövde & köpte konfirmations klännning & ett par skor





riktigt dålig bild men.

från paris kate & I   /MQ



dessa söta skor, även dom från MQ


puss /s

Kommentarer
Postat av: erica

tro det eller ej,

- men gissa vem som har sett friday 13th ? ;o

2009-03-29 @ 15:54:53
Postat av: simoni

inte du hoppas jag? ;|

MED? :O

2009-03-29 @ 16:05:00
Postat av: ericaa

jooppp öö , de trodde du inte va ? ;)

ehm, de säger jag inte ;$

2009-03-29 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0